Ste se kdaj vprašali kako dolg je povprečen orgazem? Kaj pa povprečno vzhičenje ob nakupu novega ferrarija? Ne? Ste uspeli kdaj izmeriti za kako dolgo vam je uspelo pridobiti pozornost zlate ribice?
Kaj pa pozornost nekoga, ki bi mu radi nekaj povedali. Morda pomembnega. Hm? Recimo nekoga kot ste vi…
Kot kažejo statistične raziskave, je povprečna dolžina oz. čas v katerem uspemo internetnega vojerja pridobitiv branje nadaljevanja objave – uganite – toliko kot pozornost zlate ribice ;). Skratka z naslovom in uvodom imate ravno čas za en orgazmičen tvit. In pri tem je “bad news” v resnici “good news”. Ali pa “top 10”, ta zmeraj vžge ;).
Ste kdaj ugotavljali koliko časa ste pripravljeni žrtvovati za članek? V povprečju 7 minut, potem vas zapusti pozornost. Ljudje pač ne berejo več, to zahteva zbranost in domišlijo. Težko pa je filozofirat v tvitih, zaenkrat haiku ni moja reč.
Ravno oni dan smo debatiriali okoli dileme ali še pisati članke, bloge ali enostavno vzeti kamero in naredit tak vlog selfie. Drži, prav gotovo je zadeva bolj slikovita; lahko se jo posluša ob delu (sicer to velja bolj za lahkotne teme v stilu kako postati bolj privlačen za nasprotni spol ipd.), po drugi strani se po videu ne da iskati po ključnih besedah, poleg tega zahteva malo več obdelave. Video je učinkovit, še posebej če je pripovedovalec markanten. Skratka verjetno je najboljša opcija pripraviti oboje, čeprav požre ogromno časa. Recimo, da so nekatere objave tega vredne. Kaj menite pa vi?
Najučinkovitejšo dolžino članka pa ugotovite sami ;).